vineri, 19 februarie 2016

Valea Râului Rece-Acumularea Poiana Rusca

Text și foto: Ovidiu Lesei
,,Povestea drumeției a fost următoarea: Trezirea de dimineață la ora 4 am plecat în grabă la autocar să fiu primul. Am ajuns și am așteptat si am așteptat ... Tot m-am uitat de jurul-împrejului meu dar nimic. Nu a venit nimeni...! S-a făcut ora 6 și am plecat cu gândul că asta este, dar poate mă voi întâlnii la Teregova cu cineva. S-a făcut ora 8.45 am ajuns. Am coborât din autocar și am așteptat si am așteptat s-a făcut ora 9 nu a venit nimeni. Dezamăgit am plecat spre casă. Parcurg 200 de metri și sună telefonul bucuros fiind m-am întors și spre surprinderea mea două persoane au venit! Am plecat spre Rusca cu mașina și am parcat-o în fața caminului cultural. Am debarcat și aventura a luat start! A fost cald, vreme plăcută am reușit să ajungem la pensiunea Wittman după 11 km de mers unde ne-am odihnit aproximativ 1h am servit 3 căni de ceai și 3 strudele cu mere parcă. Costul fiind 12 lei !!! Foarte, foarte ieftin. După care am stat de vorba cu proprietarii încă 30 de min. După care a trebuit să ne întoarcem. Cu curaj am plecat dar a plouat și a plouat și aventura s-a încheiat!Acestea sunt fotografiile mele." Aici


 Text și foto: Cristian Angheluș
''Plimbare prin ploaie cu Ovidiu Lesei.Mulțumim frumos pentru timpul petrecut împreună"



Mai multe fotografii: Aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu