sâmbătă, 27 februarie 2016

Mărginimea Sibiului și Păltiniș

    Între 19 și 21 februarie, am avut o minivancanță petrecută alături de oameni veseli și frumoși...!
Trei zile în care am am văzut sau am revăzut locuri dragi, câteva zile în care am ne-am bucurat de înălțimea muntelui și de aerul curat de aici,câteva zile în care ne-am bucurat de ospitalitatea oamenilor din aceste locuri.




O seară magică la Păltiniș   


Baraj Gura Râului

              Sibiu
Rășinari
La grădina zoologică din Sibiu
La pensiunea Maria împreună cu gazda noastră!
Zăpadă,veselie, bucurie ...!


 Mai multe fotografii Aici foto: Elisabeta Achimescu
                                  Aici foto: Torj Dorina
       foto: Mariana Covaciu, Bogdan Lepădat                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu